kennismaking (week 1)

21 mei 2019 - Puerto Rico, Spanje

In mijn vorige verhaal heb ik verteld over mijn aankomst, veel tijd om me druk te maken over de staat van mijn kamer was er niet want ik mocht de volgende dag meteen aan het werk.Helaas had niemand me een rooster gestuurd dus ik wist niet hoelaat ik moest beginnen of waar ik heen moest (ik had natuurlijk ook nog geen manager of niks gezien). Ik had besloten om vroeg op te staan en een beetje rond te lopen, ik kwam uit bij de laundry waar ze mij al mijn werkkleding konden geven. Uiteindelijk besloot ik maar gewoon om iets aan te doen en naar the office te lopen, daar kwam ik er achter dat ze me in fit hadden geplaatst, wat betekend dat ik activiteiten mag doen zoals; pilates, yoga, morning energy en aquagym. Hier werd ik ingewerkt door Santiago, een andere stagiaire.

Toen ik hoorde dat ik in fit geplaatst was schrok ik even omdat ik eigenlijk helemaal niet zo sportief was en ik bang was dat het me niet zou lukken, uiteindelijk ging het super goed en vond ik het (tot mijn verbazing) nog super leuk ook! Santiago is een goede leraar en hij heeft het voor elkaar gekregen dat ik na 1 week al genoeg wist dat ik zelfstandig de stretching kan geven.

Natuurlijk waren er ook wat minpunten, ik vind het moeilijk dat je zo in het diepe word gegooid. Het is letterlijk ''kijk maar naar wat wij doen en doe ons na, lukt dat niet dan doe je maar iets wat er op lijkt''. Ik vond het ook even lastig dat ik het rooster moest krijgen van een mede stagiaire in plaats van een van de werkers.

Al met al was het een leuke week met gezellige mensen, ik heb veel dingen geleerd en ik hoop dat ik volgende week ook in fit word gezet!